Jak nakupovat?

Pro vás, naše zákazníky, se snažíme dělat maximum!

Nevíte si rady jakou dopravu zvolit? Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží?  Následující text Vás provede nákupním procesem.

 

Registrace

Našim zákazníkům chceme poskytnout co nejpohodlnější a nejrychlejší procecs nakupování, což Vám umožní jednoduchá registrace. Vyžadovány jsou pouze základní údaje, které plně podléhají ochraně osobních údajů a je s nimi citlivě nakládáno. Registrace vám umožní jednoduše opakovaně nakupovat bez nutnosti pokaždé vkládat doručovací a kontaktní údaje.

Na našem e-shopu si můžete udělat radost i bez registrace, přijdete tím však o speciální akce, novinky a možné slevy.

 

Dopravy

Vybrali jsme pro Vás škálu doprav tak, abyste si pro Vás a Váš balíček vybrali tu nejpříjemnější a nejjednodušší cestu.

V rámci České pošty si můžete zvolit ze služeb Balík na poštu, Balík do ruky, a Balík do Balíkovny. Po předání zásilky Vás  již bude ČP dále kontaktovat sama prostřednictvím sms na telefonní číslo, které jste zadali do objednávky.

PPL zajistí rychlý dovoz na Vaši adresu, a to i pro velké zásilky. Po předání zásilky dopravci Vás PPL již bude kontaktovat přímo pomocí emailu a telefonního kontaktu poskytnutého v objednávce. Stejným způsobem lze využít i společnost InTime.

Pro pražské zákazníky nabízíme Večerní rozvoz Praha přímo na Vaši adresu. Kontaktovat Vás budeme den před samotným doručením a časové okno si s Vámi potvrdíme.

Dopravce Doručení
ČP Balík do ruky následující pracovní den od předání dopravci, D+1
ČP Balík na poštu následující pracovní den od předání dopravci, D+1
ČP Balík do Balíkovny následující pracovní den od předání dopravci, D+1
PPL následující pracovní den od předání dopravci, D+1
Večerní doručení Praha následující pracovní den od zpracování objednávky, D+2
InTime následující pracovní den od předání dopravci, D+1

 

Platby

Pro placení jsou Vám k dispozici 3 pohodlné metody, stačí si vybrat, co vám nejvíce vyhovuje. Dopravy a platby jsou navzájem kombinovatelné, 

ComGate platební brána vám umožní pohodlně a především bezpečně provést platbu okamžitě online a následně se již nemusíte o nic starat, balíček vám bude doručen zvoleným dopravcem.

Bankovní převod je pohodlnou metodou, zásilky však expedujeme až po připsání částky na náš účet, tudíž baliček může mít cca 2 dny. Pokud chcete svůj balíček dostat dříve, zašlete nám obratem na email obchod@potrebypropsy,cz potvrzení o platbě. Zásilku v takové případě budeme expedovat okamžitě, jak jen to bude možné.

Dobírka - Hotově umožní platbu v hotovosti  přímo při převzetí Vašeho balíčku. Tato metoda je zpoplatněna ve výši 39,-Kč

Hotově - slouží jako dobírka speciálně v kombinaci s Večerním doručením po Praze.

 

Odstoupení od kupní smlouvy

Při uzavření kupní smlouvy na dálku (nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. 

Pří odstoupení od kupní smlouvy můžete zboží zaslat na naši adresu PetServices s.r.o., Dušnická 428, 252 18 Úhonice.

Vždy prosím dodržte následující postup:

  1. Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
  2. Zboží pošlete, nebo dopravte osobně (po telefonické domluvě) na adresu firmy do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět) s vyplněným formulářem.
  3. Budete-li chtít zboží vyměnit za jiné, uveďte toto v reklamační formuláři/formuláři pro odstoupení od smlouvy.
  4. Vždy přibalte i kupní doklad (prodejku či fakturu).
  5. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel).

 

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou, je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné.

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady  napište na obchod@potrebypropsy.cz

 

Reklamace

Ačkoliv děláme vše proto, abyste od nás dostali výrobky v nejvyšší kvalitě, i tak jsme jen lidé a může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, vyplňte formulář a zašlete emailem na obchod@potrebypropsy.cz

Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).

 

Záruka

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv).

 

Odstoupení od kupní mlouvy

Reklamační formulář

 

 

 

Soubory cookie používáme, abychom Vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Používáním tohoto webu s tímto účelem souhlasíte. Více informací zde.